keskiviikko 9. syyskuuta 2015

9. syyskuuta 2015 klo 10.30

Mt-toimistossa käyty. Ihan hyvä keskustelu oli, vaikka omahoitaja yrittikin taas saada minua menemään lääkärille, jotta tehtäisiin kaiken maailman kokeita joista ei taaskaan selviäisi hevon vitun vertaa. Olen vuosien varrella ollut niin monissa verikokeissa, röntgeneissä, testeissä ym. että en pysty tarkkaa lukua edes muistamaan. Satavarmasti voin fysiikan puolesta paremmin, jahka vain saan painoa vielä 5 kg pois. Samalla laskee verenpaine, sokeri + kolestroliarvot ja aineenvaihdunta muuttuu paremmaksi. Saan henkeäkin helpommin, kunhan pallea pienenee. Päänuppi on sitten kokonaan eri juttu, mutta se hoituu lääkkeillä kuten ennenkin + kunhan alan taas painon pudottua liikkua ulkona vähän enemmän. Keväästä on jo tippunut 3-4 kiloa, eikä ole mitään syytä epäillä etteikö tällä päättäväisyydellä tippuisi tulevina kuukausina lisää. Psoriläiskät + kivut on sitten vielä oma lukunsa, johon on keskityttävä jossakin kohtaa paremmalla ajalla.

Liisa lähtee äitinsä kanssa Turkuun Citymarkettiin, minä jään haaveilemaan yhdestä upeasta Humppilan lasimaljasta jonka näin Lähetyksen kirpparilla. Pyysivät 30 e. Oli ilman muuta sen arvoinen, ja enemmänkin, mutta aika paha hinta minulle.

Tässä muuten linkki noille minun kirjoittaja sivuille:
http://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/kauno%253Acharacter_12317595543637#.VfAAgdLtmko

Ja tässä linkki tuohon Hesarin juttuun. Minulta pyydettiin aikoinaan haastattelua Mielentaide ry:n kautta, kun etsittiin mt-kuntoutujia joille taiteen tekemisestä on ollut apua tai tukea mt-sairauteen:

http://www.hs.fi/elama/a1349578152350

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti