keskiviikko 7. lokakuuta 2015

7. lokakuuta 2015 klo 10.15

Maksettu laskuja. Laitettu Kenoja, lottoja ja Veikkauksia. Käyty apteekissa ja kaupoissa. Aika viileää oli, pipo ja talvitakki oli oltava. Hyvä olo nyt, kun kaikki on taas vähän aikaa kunnossa. Uusin kotimatkalla vielä pari reseptiäkin terveyskeskuksessa oxamin + dolan.
Perhepiirissä meneillään juttuja, joista voisin vittumaiseen sävyyn kirjoittaa paljonkin. Mutta olkoon. Leikitään mukana. Idiota de mierda! El que rie ultimo rie mejor. Olen niin kurkkuani myöten täynnä ollut jo kymmeniä vuosia tiettyja ihmisiä, että jos minulla olisi ollut järkeä vähänkin päässä olisin katkaissut välini kaikkiin jo kahdeksantoista vuotiaana. Suurimpaan osaan olen katkaissutkin. Tiedän lähipiiristä ainakin neljä henkilöä joille olisi pitänyt jo ajat sitten määrätä vähintään yhtä vahva lääkitys kuin minulle, ja kunnon diagnoosi päälle + tiivis hoitosuhde psykiatriin.

Jumalan kiitos,minulla on Liisa. Rauhan ja tyyneyden tyyssisja, joku joka on rakastanut minua ehdoitta jo neljätoista vuotta. Olen ollut hyvin onnekas.

Elämäni ensimmäiset kolmekymmentäviisi vuotta olivat täyttä helvettiä, eikä niitä muistoja ole aika päässyt kultaamaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti