torstai 25. helmikuuta 2016

26. helmikuuta 2016 klo 9.05

Ihmeellinen virkailija oli vastaanotossa terveyskeskuksessa edellispäivänä. Jonoa oli jo kun tulin, ja kun lopulta oli minun vuoro selvisi miksi. Joka ikinen tieto piti tarkistaa osoitetta, Kelakorttia ja Liisan puhelinnumeroa myöten, koska virkailijan mukaan hän oli päättänyt, että nyt se tehdään ihan jokaisen kävijän kohdalla ja pannaan tiedot lopultakin kaikilta ajantasalle. Onko omakanta tuttu, virkailija kysyi yhtäkkiä ja löi nipun esitteitä kouraan. Siinä vaiheessa sanoin ihan rauhallisesti, koska taakseni oli kertynyt tosi iso määrä ihmisiä ja pelkäsin että virkailija alkaa kaupata minulle pesuaineita tai suuvettä, että ihan oikeasti tulin vain uusimaan reseptejä ja minulla on kiire kun on omahoitaja yhdeksältä. ÄLÄ  NYT  SUUTU, virkailija pamautti aivan tarpeettoman kovaa, ja tilanteesta tuli viimeistään siinä vaiheessa hyvin kiusallinen ja nolo minulle. Toivottavasti minun perässä tulleet kokivat samaa kohtelua kuin minä, etteivät jääneet siihen uskoon, että oikeasti minä olin se joka jumitin jonoa ja haastoin riitaa. Ihme tilanne.
Odottanut nyt yli viikon silmälaseja, eli pian pitäisi jo kuulua jotain kun lupasivat lasit puolessatoista viikossa. Lähtisin ihan mielelläni hakemaan niitä Turusta vaikka tänään, ehdin nyt viikonloppuna pelata pokeriturnauksia ihan kylliksi, ja ruuat ja maidotkin tuli jo haettua kaupasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti