torstai 18. helmikuuta 2016

18. helmikuuta 2016 klo 12.05

Touhukas viikko ollut. Olen tehnyt kaikenlaista, nyt kun kolmen viikon sairastelun jälkeen taas pääsen liikkeelle. Eilen toteutin pitkäaikaisen unelman, ja kävin vihdoin optikolla Turussa hankkimassa uudet silmälasit + aurinkolasit vahvuuksilla. Kerrankin mainos piti paikkansa ja todella sain kolmet lasit yksien hinnalla, kun päälle tuli vielä 79 euron lahjakortti, jolla Liisa hakee itselleen lasit myös. Uskomattoman hyvä mieli tuli, sillä en edes muista milloin viimeksi olen ostanut itselleni jotakin oikeasti kivaa ja tarpeellista. Toisekseen tämä minun huono näkö näillä vanhoilla silmälaseilla oli kerta kaikkiaan pakko saada lopultakin kuntoon.
Tänään pelkkä kauppareissu, muuten nettailua ja telkun katsomista. Viikonlopun ruuat hankittu. Rauhaa ja iloa rinnassa. Seuraava projekti on säästää rahaa uuteen digiboxiin, sitten oltaisiin jo monen minua vaivanneen asian kanssa pitkällä. Liisan mielestä digiboxia tärkeämpi asia olisi, että laittaisin koko vaatekerrastonin ensin uusiksi, varsinkin nyt kun olen laihtunut 14 kg.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti